Handelsbetingelser
Betaling
Kaffemøllen A/S handler kun med B2B-kunder og handel foregår ved fremsendelse af faktura.
Ved oprettelse af nye kunder i Kaffemøllen A/S, kontakter vi jer inden afsendelse/levering af det bestilte, for at indhente bank-oplysninger.
Levering
Kaffemøllen A/S kan levere på alle hverdage, når bestilling er afgivet dagen før inden kl. 10.00.
Reklamationsret
Der gives 1 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.</p<
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
Kaffemøllen A/S
Falkevej 30D
4600 Køge
Tlf.: 70203655
Mail: kaffemoellen@kaffemoellen.dk
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret, forudsat at emballagen ikke er brudt.
Fødevarer tages ikke retur.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal kunden selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og varen skal returneres senest 14 dage fra fortrydelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på kaffemoellen@kaffemoellen.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt hos Kaffemøllen A/S, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk